مقالات

بهترین چمن مصنوعی کدام است؟

بهترین چمن مصنوعی کدام است؟

در مطلب زیر می خواهیم پرفروش ترین و بهترین چمن مصنوعی ها را بررسی کنیم. ابتدا میخواهیم ۶ مدل چمن مصنوعی پرفروش بازار را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

PrevNext

۱۲۳۴۵

نام محصول
ارتفاع الیاف
درجه مقاومت
رنگ چمن
جنس الیاف
صحرا
۲۵میلی متر
مدارس پر تردد
سبز تیره
فیبریلیت
افرا
۲۰میلی متر
مهدکودک
سبز نیمه روشن
منوفیلامنت
منوفیلامنت
۲۵میلی متر
مدارس پر تردد
سبز زیتونی
منوفیلامنت
سپیدار
۲۰میلی متر
مدارس پر تردد
سبز زیتونی
فیبریلیت
فیروزه
۱۱میلی متر
کم تردد
سبز روشن
فیبریلیت
رویال لانو
۲۵میلی متر
تردد متوسط
سبز روشن
منوفیلامنت

چمن مصنوعی مدل صحرا

حس چمن مصنوعی مدل صحرا
صحرا یکی از بهترین چمن مصنوعی هایی است که پس از نصب زیبایی زیادی را نسبت به نمونه کالا دارد. این چمن پس از نصب به حالت مخملی شکل دیده میشود که برای مدیران مدارس جذابیت دارد.

چرا چمن مصنوعی صحرا
این محصول از الیاف شرکت تنکاته هلند بافت میشود وتا حد زیادی می تواند در برابر تردد مقاوم باشد. چمن مصنوعی صحرا از سری محصولات دو منظوره است که در کنار زیبایی ظاهری ورنگ مناسب مقاومت بالایی هم در برابر تردد دارد.

یک جمله در مورد چمن مصنوعی صحرا
زیبا به صرفه وبادوام برای همیشه
چمن مصنوعی صحرا پس از نصب قابلیت خط کشی زمین های بازی مورد علاقه دانش آموزان را دارا می باشد.

چمن مصنوعی مدل افرا

حس چمن مصنوعی مدل افرا
​این محصول با توجه به تراکم بالایی که دارد و رنگ نزدیک به طبیعی پس از نصب برای ما تداعی کننده چمن طبیعی می باشد. چمن مصنوعی افرا پرتراکم مخمل گونه است ودر هنگام تابش خورشید جلوه زیباتری دارد.

چرا چمن افرا
محصول افرا به دلیل تراکم بالا و جنس مناسب الیاف می تواند در برابر تردد مقاوم باشد، چمنزار چمن افرا را به مدارس پیشنهاد می دهد که لطافت چمن مصنوعی برایشان مهم است. مخاطبان اصلی چمن مصنوعی افرا در کاربری آموزشی مدارس سبک (دبستان ها) و مهدکودک می‌باشد.

یک جمله در مورد افرا
دوست داشتنی و نرم ولطیف در عین حال مقاوم و پر کاربرد

چمن مصنوعی مدل منوفیلامنت

یکی دیگر از بهترین چمن مصنوعی های موجود در بازار چمن مصنوعی منوفیلامنت است.

حس چمن مصنوعی مدل منوفیلامنت
چمن مصنوعی منوفیلامنت زمانی بسیار خوش فروش بوده و امروزه هم میتواند انتخاب اول مدیران مدارس پر تردد باشد. این چمن مصنوعی زیبا نیست اما بسیار بسیار مقاوم و پایدار در برابر کوبش وسایش است و یکی از بهترین چمن مصنوعی ها می‌باشد

چرا چمن مصنوعی منوفیلامنت
به این دلیل که وزن الیاف این چمن بالاست میتواند در برابر کوبیدگی مقاوم باشد. معمولا دبیرستان ها که حجم تردد بالایی دارند و وزن دانش آموزان نیز به نسبت مدارس دوره های دیگر بالاتر است بهتر است از چمن مصنوعی منوفیلامنت استفاده کنند.

یک جمله در مورد چمن منوفیلامنت
زیبایی کم اما مقاومت بالا

چمن مصنوعی مدل سپیدار
حس چمن مصنوعی مدل سپیدار
با وجود اینکه چمن سپیدار تا به امروز مورد پسند بسیاری از مدیران مدارس بوده و در بسیاری از مدارس نصب شده. اما انگار این محصول نیاز دارد تا کامل تر شود به همین دلیل چمن مصنوعی صحرا با تغییراتی که در چمن مصنوعی سپیدار به وجود آمده متولد شده. چمن مصنوعی صحرا کامل شده چمن مصنوعی سپیدار است که تراکم بالاتر وارتفاع الیاف بلند تر دارد (حدود ۲/۵ سانت)

چرا چمن مصنوعی سپیدار
چمن مصنوعی سپیدار ازلحاظ اقتصادی شرایط خوبی دارد و میتواند برای بسیاری از مدارس ابتدایی یا متوسطه گزینه‌ای به عنوان بهترین چمن مصنوعی باشد. چمن مصنوعی سپیدار نیز مانند دیگر محصولات ویژه مدارس از الیاف شرکت تنکاته هلند بافته شده است.

یک جمله در مورد چمن مصنوعی سپیدار
باصرفه واقتصادی ودر عین حال مقاوم زیبا

چمن مصنوعی مدل فیروزه
حس چمن مصنوعی مدل فیروزه
محصول فیروزه به دلیل تراکم بالا وارتفاع الیاف کم به مانند ضربه‌گیری ایمن برای فضای بازی کودکان عمل می‌کند که مدیران نیز به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهند. رنگ چمن فیروزه روشن است وبرای محیط بازی کودکان در مدارس و مهدکودک زیبا جلوه می‌کند.

چرا چمن مصنوعی فیروزه

دلیل آن تراکم بالا وارتفاع کوتاه الیافش می‌باشد.

یک جمله در مورد چمن مصنوعی فیروزه
در عین حال که ارزان است اما کیفیت و کارایی دارد. قابل ذکر هست با این که از سمت چمنزار توصیه نمی‌شود اما چمن مصنوعی فیروزه به دلیل ارزانی حتی در روف گاردن و دیگر کاربردهای فضای سبز هم مورد استقبال قرار گرفته.

چمن مصنوعی مدل رویال لانو

حس چمن مصنوعی مدل رویال لانو
در بین محصولات مدارس زیباترین می‌باشد وتاکنون توانسته نظر خیلی از مدیران مدارس را به عنوان بهترین چمن مصنوعی به سمت خود جلب کند.

چرا چمن مصنوعی رویال لانو ۲۵
ارتفاع ۲۵ میل وتراکم بالایی که این محصول دارد باعث زیبا جلوه دار شدنش شده است. همچنین رویال لانو برگهایی خشک شده درون بافت خود دارد،که به مخاطبان خود و مسئولین مدارس حس طبیعی‌تر می‌دهد. همچنین دیگر این که این محصول از الیاف با استقامتی برخوردار است.

یک جمله درباره چمن مصنوعی رویال لانو
زیبا مقاوم که تداعی کننده فضای سبز و چمن طبیعی نیز هست. در این مطلب به معرفی بهترین چمن مصنوعی های موجود در بازار که شامل شش مدل گفته شده بود پرداختیم، اما پیشنهاد می‌کنیم از چمن مصنوعی برتر سال ۹۷ را هم دیدن فرمائید.

مقالات مرتبط:

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی فوتبال

چمن مصنوعی فوتسال

اجرا و نصب چمن مصنوعی

ترمیم و تعمیر چمن مصنوعی

نگهداری چمن مصنوعی

نمایندگی فروش چمن مصنوعی