مقالات

قیمت و خرید چمن مصنوعی فوتسال

قیمت چمن مصنوعی فوتسال

آیا به فکر راه اندازی یک زمین چمن مصنوعی فوتسال افتاده‌اید؟ بدون شک پیش از راه اندازی باید بدانید چه هزینه هایی را در پیش رو دارید. به عنوان مثال باید بدانید قیمت چمن مصنوعی فوتسال چقدر است؟ موارد این چنینی که پیش از شروع کار باید بررسی کنید بسیار مهم هستند. هزینه‌های راه اندازی اگر پیش از شروع کار بررسی نشوند، می‌توانند شما را با مشکلات مالی رو به رو سازند. یکی از این هزینه ها هزینه چمن مصنوعی فوتسال است که به کار می‌برید. هزینه این چمن ها بستگی به موارد مختلفی دارد. از متراژ مورد استفاده، تا کیفیت و پشتیبانی می‌توانند در این موضوع تاثیر گذار باشند. اما اگر به دنبال مکانی بوده اید که بتوانید در آنجا این هزینه ها را پیدا کنید، مشکل شما برطرف شده است. شما در چنین مکانی قرار دارید. به سادگی می توانید لیست هزینه ها را از ما دریافت کنید.

قیمت چمن مصنوعی فوتسال

هزینه احداث چمن مصنوعی فوتسال

اگر در حال احداث، و یا تصمیم گیری برای خرید چمن مصنوعی فوتبال هستید، باید ابتدا هزینه های خود را بسنجید. حتی ممکن است قصد راه اندازی آن را هم نداشته باشید، اما کنجکاو باشید و بخواهید بدانید هزینه احداث چمن مصنوعی فوتسال چقدر است. یکی از مهمترین مواردی که در قیمت تمام شده نقش اساسی را برای شما بازی می کند، هزینه ساخت چمن مصنوعی فوتسال است. چمن مصنوعی بکار رفته بر اساس خرید شما ممکن است دارای کیفیات متفاوتی باشد. کارشناسان این حوزه توصیه می‌کنند که باید از مرغوبترین چمن مصنوعی برای این کار استفاده شود. ورزش‌هایی همچون فوتبال و فوتسال استحلاک زیادی را به وجود می‌آورند. لذا اگر در ابتدا با صرف هزینه مناسب، از چمن مصنوعی با کیفیت بالا استفاده کنید، هزینه‌های شما در آینده کاهش چمشگیری خواهند داشت. همچنین بازیکنانی که در زمین شما به ورزش می پردازند نیز رضایت بیشتری دارند.

خرید چمن مصنوعی فوتسال

خرید چمن مصنوعی فوتسال آسانتر از همیشه برای شما امکان پذیر شده است. برای راه اندازی و یا نوسازی زمین های و میدان فوتسال چمن مصنوعیاز الزامات اساسی است. یک چمن با کیفیت می تواند زمینی مورد نظر بازیکنان فوتسال را برای شما به وجود بیاورد. از آنجایی که در بازی فوتسال بازیکنان باید بتوانند به سادگی در زمین بدوند باید از جنس مرغوب استفاده کنید. فوتسال ورزشی است که باید در آن از کفپوشی با کیفیت استفاده شود. در صورت آنکه کیفیت چمن مصنوعی مورد استفاده پایین باشد، بعد از مدت کوتاهی، به علت دویدن، شوت زدن و یا افتادن بازیکنان بر روی زمین از میان خواهد رفت. همچنین باید آسوده خاطر بود در زمان هایی که بازیکنان بر روی زمین می‌افتند، کمترین آسیب به آنها وارد شود. به همین منظور اگر شما هم قصد دارید یک خرید حرفه ای داشته باشید، باید از حرفه ای‌ها خرید کنید.

هزینه چمن مصنوعی فوتسال

فروش چمن مصنوعی فوتسال دست دوم

قصد خرید چمن مصنوعی زمین فوتسال را اگر دارید، باید در انتخاب خود سخت گیر باشید. برای خرید و فروش جنس دست دوم، اولین و مهمترین مساله موضوع اطمینان است. هر خریداری وقتی به سمت جنسی دست دوم می رود، باید از کیفیت محصول خریداری شده آسودگی خاطر داشته باشد. چرا که محصولات دسته دوم ممکن است دارای ایراداتی باشند. برای همین منظور باید از محلی اطمینان بخش این خرید صورت بگیرد. ما این امکان را برای شما فراهم ساخته ایم. اعتماد مشتری، حرف اول و آخر برای ما است. کیفیت محصولات تماما در حد استاندارد بوده و می توانید مدت ها از این چمن های مصنوعی استفاده کنید. فروش چمن مصنوعی، با هدف جلب رضایت و اطمینان مشتریان محترم تنها توسط مجموعه ای مجرب و آشنا به فن است که می تواند خیال شما را آسوده کند. همه چیز برای شما فراهم شده است، با ما آسوده خاطر باشید.

انواع چمن مصنوعی فوتسال

چمن مصنوعی به صورت کلی دارای انواع مختلفی است. یکی از این انواع چمن مصنوعی‌ای است که برای زمین‌های فوتسال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موضوع شاید شما را به این فکر وا دارد که چه تفاوتی میان این چمن‌ها وجود دارد؟ شاید به ظاهر و در نگاه اول بسیاری از افراد نتوانند این تفاوت‌ها را مشاهده کنند. این موضوع چندان دور از انتظار نیست. شما ممکن است در زمان خرید یک متخصص چمن مصنوعی فوتسال نباشید. یا حتی نتوانید تفاوت میان کیفیت، مواد بکار رفته و تکنولوژی ساخت آن را متوجه شوید. امروزه در بازار قیمت انواع چمن مصنوعی فوتسال رنج بسیار گسترده‌ای را به خود گرفته است. دلیل اصلی این موضوع هم عدم اطلاع کافی خریداران و در برخی موارد سودجویی فروشندگان است. اگر می خواهید با انواع چمن های مصنوعی فوتسال آشنا شوید، ما این اطلاعات را در اختیارتان قرار داده ایم تا خریدی مطمئن داشته باشید.

نصب چمن مصنوعی فوتسال

نصب چمن مصنوعی فوتسال بسیار پیچیده است. برای این منظور تنها آشنایی با چمن مصنوعی و نصب آن نیست که دارا اهمیت است بلکه مواردی همچون آشنایی با قوانین فوتسال بسیار ضروری است. نصب چمن مصنوعی در دید اول بسیاری افراد به این صورت است که چمن به مانند موکت بر روی زمین قرار می‌گیرد و پس از آن می‌توان از چمن استفاده کرد. اما این موضوع اصلا به این شکل نیست. این فکر اشتباه، باعث می‌شود بسیاری از افراد خودشان بخواهند چمن مصنوعی باشگاه را نصب و راه اندازی کنند. اما چیزی که افراد همگی و به صورت مشترک تجربه می‌کنند تنها مشکلات فراوان، عدم کارایی و از دست دادن سرمایه است. یک تکنیسین و کارشناس نصب، به خوبی می‌تواند با یک زیر سازی و نصب درست، این مشکلات را بر طرف کند. شاید باید به این فکر کنیم که دیگر دوران کارهای غیر تخصصی گذشته است.

نصب و اجرای چمن مصنوعی فوتسال

استاندارد زمین چمن مصنوعی فوتسال

زمین چمن مصنوعی فوتسال از اهمیت بالایی برخوردار است. عواملی همچون ابعاد زمین چمن مصنوعی فوتسال ، نوع چمن مورد استفاده قرار گرفته می‌توانند به استاندارد بودن زمین چمن مصنوعی شما کمک شایانی بکنند. متراژ زمین چمن مصنوعی فوتسال به علت اینکه بسیار کوچکتر از زمین فوتبال است، باعث شده است تا بسیاری از افراد به سمت این ورزش بروند. امروزه فضاهای شهری بسیار کمتر از گذشته است و نمی‌توان در هر نقطه از شهر یک زمین چمن فوتبال احداث کرد. اما فوتسال جایگزین بسیار مناسبی است. استعدادهای درخشان ایران در فوتسال نشان می‌دهد که رغبت جوانان به این ورزش بسیار زیاد است. اما باید در نظر داشت رعایت استاندارد باید همه جا انجام پذیرد. چرا که ورزشکاران نیاز به محیط مناسب برای ورزش دارند. نمی‌توان انتظار داشت استاندارها رعایت نشوند و مشکلی برای فوتسالیست به وجود نیاید. لذا باید زمین فوتسال خود را تماما مطابق استاندارد طراحی و بسازید.

مجریان چمن مصنوعی فوتسال

مجریان چمن مصنوعی فوتسال چه کسانی هستند؟ چه افرادی می توانند این ادعا را برای شما بکنند و بتوانید به حرفشان اعتماد کنید؟ زمان که قصد راه اندازی یک مجموعه ورزشی جدید را دارید، قطعا به دنبال مجموعه‌ای هستید تا بتواند شرایط محیطی را برایتان فراهم آورد. افراد بسیاری هستند که خود را به عنوان مجری و متخصص این حوزه معرفی می‌کنند. اما اگر سری به بسیاری از سالن‌های فوتسال زده باشید، به خوبی متوجه شده اید که بسیاری از این افراد شایستگی چنین کاری را نداشته اند. همین موضوع در زمان بسیار کوتاهی به ضرر مالکین مجموعه ورزشی می‌شود. دیگر ورزشکاران از سالن فوتسال چمن مصنوعیآنها استفاده نمی‌کنند. یا در برخی موارد در حین تمرین و ورزش دچار مشکل می شوند. همه اینها نشان می دهد مجریان واقعی باید دارای تخصص و آشنا به فن باشند. ما مجریان آشنا به علم روز را به شما معرفی خواهیم کرد.

چمن مصنوعی فوتسال

تولید چمن مصنوعی فوتسال و فوتبال

هیچ کدام از ما دوست نداریم از واسطه ها خرید کنیم. همه تمایل داریم تا بتوانیم مستقاما از تولید کننده محصول مورد نظر خودمان را تهیه کنیم. وجود واسطه ها قیمت تمام شده برای مشتری را افزایش می دهند و بسیاری از آنها به علت عدم اگاهی کافی و دقیق از محصول ممکن است اطلاعات اشتباهی به خریدار بدهند. خرید چمن مصنوعی هم از این قاعده مستثنی نیست. خریداران دوست دارند از تولیدکنندگان چمن مصنوعی و به صورت مستقیم خرید کنند. تولید کننده چمن مصنوعیبه خوبی با نیاز مشتریان آشنا است. ما این آشنایی را از قبال تجربه و دانش به دست آورده ایم. خریدی بی واسطه برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. هر آنچه باید بدانید را از متخصصین مطلع می شوید و هیچ هزینه اضافی به واسطه ها پرداخت نمی کنید. نیازتان به درستی برطرف می شود و بهترین چمن مصنوعی را در اختیار خواهید داشت.

  • برای آگاهی از نمایندگی های ما صفحه فروش چمن مصنوعی در تهران و تمام شهرستان های کشور را مشاهده کنید.

ابعاد چمن مصنوعی فوتسال یا همان مینی فوتبال

این مطلب در مورد ابعاد چمن مصنوعی فوتسال که بدون شک پرکاربردترین کاربری چمن مصنوعی است،می‌باشد.

چمن مصنوعی فوتسال با توجه به ابعاد کوچکتر نسبت به زمین های استاندار فوتبالی طرفدار بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است به گونه ای که اگر فضای موجود ۳۷۵متر هم باشد می توان یک زمین کوچک را در ابعاد(۲۵×۱۵) راه اندازی کرد. در صورتی که ابعاد زمین چمن مصنوعی فوتبال استاندارد به مراتب بیشتر از ابعاد چمن مصنوعی فوتسال است و نیاز به فضای بیشتر و صرف هزینه های بسیار بالاتر دارد بنابراین در فصای شهری تعداد فضاهای چمن مصنوعی فوتسال به مراتب بیشتر از زمین های چمن مصنوعی فوتبال استاندارد است.

تعداد بازیکنان در یک زمین فوتسال ۱۰ نفر در قالب دو تیم ۵ نفری میباشد که در برخی از زمین های فوتسال که بالای ۱۵۰۰ متر مساحت دارند به ۱۴نفر در دو تیم ۷ نفری افزایش پیدا می کند.

چمن مصنوعی فوتسالی می تواند در یک مدرسه ی کوچک و یا حتی در یک حیاط و ویلای شخصی اجرا شود و تاثیر به سزایی بر کیفیت فضا بگذارد.

چمن مصنوعی فوتسال

اجرای زمین چمن مصنوعی فوتسال و نکاتی درمورد زیر سازی

به غیر از تفاوت ابعاد چمن مصنوعی فوتسال و فوتبال استاندارد از نظر اجرایی و ساختاری تفاوت بسیار ناچیزی بین چمن های فوتبالی و فوتسالی وجود دارد که عمده ی آن مربوط به زیر سازی این دو گروه کاربری است. زیرسازی پروژه های فوتسال تا متراژ ۱۵۰۰ متر به روش زیرسازی سخت(بتون،آسفالت و…) با یک شیب بندی مناسب قابل اجراست اما در صورتی که پروژه های فوتبالی در ابعاد۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰متری با این روش اجرا شود در زمان بارندگی دچار تله ی آب خواهیم شد در نتیجه پروژه های فوتبالی با سیستم un bound اجرا می شود تا بتواند زهکش بسیار مناسب را جهت عبور آب باران تا ۵۰ لیتر در دقیقه فراهم کند و از ایجاد تله ی آب برروی سطح چمن جلوگیری کند.

چمن مصنوعی فوتبال

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی مناسب برای فوتسال چقدر است؟

تفاوت دیگر که به انتخاب کارفرما بستگی دارد بحث ارتفاع الیاف چمن مصنوعی است که در زمین چمن فوتسال بین ۴۰ تا ۵۰ است اما برای پروژه های استاندارد فوتبالی که قرار است مسابقات بزرگ و رسمی در آن ها برگزار شود ارتفاع الیاف چمن مصنوعی ۶۰ میلیمتر خواهد بود.

اما دسته ای دیگر از چمن های مصنوعی وجود دارند که به آن ها چمن مصنوعی چند منظوره گفته می شود و می توان در صورتی که پروژه ی فوتسال در یک فضای شخصی و یا حتی در محیط مدرسه اجرا شود نقش کارآمد تری را ایفا کند. این دسته از چمن های مصنوعی دارای الیاف مستحکم با دیتکس (وزن الیاف) بالا ساخته شده و به صورت تزئینی بافت می شود و به دو صورت دو بافت و تک بافت موجود است. اگر چمن های دو منظوره به صورت نیمه اسپورت (به همراه نمد ژئوتکستایل،سیمینگ تیپ،سیلیس)اجرا شود، به جرات می‌توان گفت کارایی به مراتب بالاتری برای محیط مدارس و فضای باز شخصی به نسبت چمن های تخصصی فوتبالی خواهد داشت. پس می‌توان گفت از گزینه‌های کارآمد برای پروژه چمن‌مصنوعی فوتسال در مدارس و فضاهای باز شخصی چمن‌های چندمنظوره خواهد بود.

برای زمین چمن مصنوعی فوتسال چه مدلی پیشنهاد می شود؟

به عنوان نمونه چمن مصنوعی مدل ورنال ۳۵ و چمن مصنوعی مدل سپیدار
دنیای چمن مصنوعی بسیار گسترده و متنوع است و انتخاب صحیح یک محصول برای یک پروژه به اطلاعات بالایی نیاز دارد به گونه ای که ممکن است برای یک کاربری به خصوص یک چمن مصنوعی بسیار گران قیمت بدترین گزینه ی ممکن تلقی شود بنابراین برای یک انتخاب خوب و مناسب از نظرات کارشناسان مجرب غافل نشوید.

مقالات مرتبط:

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی فوتبال

چمن مصنوعی فوتسال

اجرا و نصب چمن مصنوعی

ترمیم و تعمیر چمن مصنوعی

نگهداری چمن مصنوعی

نمایندگی فروش چمن مصنوعی