مقالات

فروش چمن مصنوعی در تهران

فروش عمده چمن مصنوعی در تهران

در اوایل ورود چمن مصنوعی به ایران ، تامین این محصول کمی سخت بود و شاید واردات با تقاضا ها همخوانی نداشت اما به مرور تقاضا بالا رفت و کم کم چمن مصنوعی در دل مردم جای گرفت و استفاده های آن زیاد شد و تولید چمن به داخل ایران وارد شد و نمایندگی های معتبر در سراسر تهران و سایر شهرستاتها به فروش این محصول بصورت جزئی و عمده پرداختند.

 تاریخچه استفاده از چمن مصنوعی در تهران

تولید یک محصول به معنی نیاز آن برای مردم است . تا زمانیکه نیازی به یک محصول احساس نشود تولید نخواهد شد . تولید چمن مصنوعی از زمانی آغاز شد که چمن طبیعی برای همه ورزشگاه ها را نمیتوانستند تامین کنند و نیاز به زمبن چمن بشدت حس میشد. بهمین دلیل شرکت ها به این فکر افتادند که چیزی را جایگزین چمن طبیعی کنند و دست به هر کاری زدند و در بدخی مواقع جایگزین پیدا میکردند اما بدلیل هزینه های بالا از ادامه راه پشبمان میشدند و صرفه اقتصادی نداشت . بهمین دلیل به این فکر افتادند که نوع مصنوعی چمن را تولید کنند .در شروع این راه به مشکلات فراوانی برخوردند و بعد ار احداث اولین زمین چمن های مصنوعی  به مشکلات فراوانی از قبیل پستی بلندی ، جمع شدن آب و… برخوردند که باعث آسیب رساندن به بازیکنان میشد .پس به فکر این افتادند که این مشکلات را برطرف کنند و موادی را تولید کردند که بتوان میان الیاف چمن ها تزریق کرد . اسم این الیاف سیلیس و گرانول بود که کار انها استحکام بخشیدن به چمن و نرم و انعطاف پذیر کردن میباشد . الیته به مرور نصاب ها تجربشان بالاتر رفت و مشکلات نصب برطرف گردید و کیفیت زمبن های ورزشی به مرور افزایش یافت در حدی که برخی مسابقات رسمی را روی همین چمن ها برگزار میکنند .

پیشرفت چمن مصنوعی در آینده تهران

چمن مصنوعی هنوز در ایران به عنوان محصولی نوپا است و شاید برای خیلی از افراد محصولی ناشناخته باشد و کم کم این محصول در حال گسترش است و بخوبی توانسته در مکان های ورزشی و تزیینی مورد استفاده قرار گیرد . دلیل افزایش این تقاضا پیشرفت چشمگیر چمن مصنوعی بوده است . رفته رفته بر قابلیت های چمن های مصنوعی افزوده میشود و امروزه مشاهده میشود که علاوه بر چمن های ورزشی تنوع زیاد دیگری تولید شده که برای مکان های تزیینی مورد استفاده قرار میگیرند و هر کدام از آنها دارای انواع متفاوتی است . جنس نخ چمن ها به گونه ای است که به طبیعی بسیار نزدیک شده است . قابلیت دیگری که روی این محصول صورت کرفته ضد حریق بودن آن است یعنی اگر مثلا ته سیگار یا آتیش روی لکه ای از چمن بیفتد ، فقط همان نقطه میسوزد و سوراخ میشود و به بقیه مناطق انتقال پیدا نمیکند . و قطعا در آینده شاهد پیشرفت های بیشتر در این زمینه خواهیم بود .

فروش انواع چمن مصنوعی در تهران

درخواست چمن مصنوعی در تهران که یک شهر بزرگ میباشد بسیار زیاد است و نیاز به تامین کننده های زیادی دارد تا بتواند نیاز ها را براورده کند . به همین دلیل اکثر نمایندگی ها و تولید کنندگان در تهران مشغول به فعالیت هستند .  در هر محله از تهران نیاز به یک یا چند زمین فوتبال است که همه اینها را با چمن مصنوعی احداث میکنند . علاوه بر چمن های ورزشی مدل تزیینی نیز بسیار متقاضی دارد و با افزایش ویلاها در اطراف تهران  ، درخواست تزئین انها بوسیله چمن نیز بالا رفته است .چمن های مصنوعی در تهران با انوا مختلف و با کیفیت های متفاوتی در حال تولید و فروش میباشد و با مراجعه حضوری و یا انلاین میتوانید با انواع این چمن ها آشنا شوید و جنس مورد نظرتان را خریداری کنید .

مقالات مرتبط:

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی تزئینی